fredag den 1. november 2019

Tv-reklamen

“Har din forretning ikke det helt rigtige salg? Virker din marketing ikke? Bruger du for mange penge på ingenting? Så invester dem i et salgskursus nu! Med vores hjælp kan din virksomhed blomstre og måske blive landets største.” Ja, det lyder da meget godt alt sammen. Ej, det var da godt nok en mærkelig tv-reklame jeg lige havde kigget på. Damen på skærmen reklamerede for hendes salgskursus og jeg havde da aldrig i livet tænkt mig at skulle beskæftige mig med noget lignende.

Mød en af fotograferne her

Næste dag på skolen var der opslag fra en virksomhed der søgte unge studerende der havde lyst til at skrive tilbud og aftaler med virksomheder. Det lød da meget spændende og jeg tog en kopi. Da jeg så mødte op til samtale så var det hende fra tv-reklamen der søgte hjælpere til at skrive opfordringer til virksomheder. Hvor meget lyst jeg havde til at skrive om salgskursus til andre mennesker var jeg ikke helt sikker på, men det lød da fint. Da jeg havde kigget det hele igennem lød lønnen fin og jeg kunne arbejde hjemmefra.


“Og så må I alle gerne møde op her igen tirsdag eftermiddag. Så skal i nemlig alle have et salgskursus!”. Selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar