fredag den 1. november 2019

Få gang i de sociale profiler

Hvis du vil overleve i dag, bliver du nødt til at være synlig på internettet. Det er ikke nok bare at have en hjemmeside – det var måske nok i 90’erne, men ikke i dag. Hele internettet har ændret sig gevaldigt, og er blevet til et socialt sted at være, hvor det er muligt at se ansigter på alle folk bag de forskellige ord der bliver skrevet. Start en social profil eller dø – sådan er det.

Eksempler på sociale profiler

Nu rejste jeg med Bravo Tours i sommers, så tænkte jeg lige ville bruge dem som eksempel. De har jo deres “Så siger man Bravo” reklame, og den kan man fx finde på deres Bravo Tours Youtube Kanal. Det er nu en god jingle, som jeg godt kan finde på at synge med på når den kommer i TV.
De har en god Facebook side for Bravo Tours, som de jævnligt opdaterer med gode tiltag og afbudsrejser, det har de dog deres helt egen side til.
Til sidst har de faktisk også en LinkedIn profil, som de bruger til, først og fremmest at have alle deres medarbejdere med i. Det giver en del tilmeldte deres gruppe, og derefter hvis folk skulle søge efter Bravo Tours på LinkedIn, så har de også muligheden for at finde dem der. Det er måske ikke så mange relevante de finder der – men bare en eller to rejser i måneden er det jo godt givet ud for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar